Hledáte zaměstnání, ve kterém profesionalita, vize budoucnosti, kariérní růst a stabilita jsou hodnoty, které mají reálnou podobu?

Pokud ano, jste na správném místě!

Naší nabídkou pro Vás je americká společnost Carrier Corporation, která ovládá světový trh v oblasti chladících, topných a klimatizačních systémů.

Pro svoji prodejní, distribuční a servisní divizi Food Retail Distribution - region střední a východní Evropa, hledáme právě Vás – ambiciózní kolegy či kolegyně plné energie:

Nabízíme Vám pozici:

Senior Supply Chain Specialist

HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI A NÁPLŇ PRÁCE:

Hledáme samostatného a zkušeného specialistu, který bude zodpovědný za analýzy a kontrolní operace v oddělení Supply Chain, kontrolu skladových zásob a řešení „obsolete“ položek.
Většinu času budete jednat se zahraničními partnery a kolegy, budete každý den využívat angličtinu, většinou při písemné komunikaci. Očekáváme analytický přístup, schopnost pracovat s daty na velmi vysoké úrovni a zároveň snahu o optimalizace procesů. Vaším úkolem bude také navrhovat jejich zlepšení. Stanete se pravou rukou manažerky logistiky a v případě potřeby ji budete zastupovat.
Součástí vaší role bude:
• Pravidelná inventarizace majetku – zrcadlení skladových zásob na měsíční bázi a případné narovnání neshod
• Příprava pravidelného reportingu a jejich analýza pro CZ/SK – comodity report, spend report, savings report, reporty skladových zásob a další
• Samostatná komunikace s dodavateli a zpracování jejich reklamací od A do Z
• Správa dodavatelských ceníků, rabatů a obchodních podmínek
• SAP podpora pro tým logistiky, správa infozáznamů - práce v modulech MM, LE
• Příprava dat pro zadávání nových dodavatelů a materiálů do SAPu
• Aktualizace a vytváření interních směrnic pro oddělení supply chain

NABÍZÍME:

• Možnost rozvoje kariéry v mezinárodním měřítku.
• Inovativní pracovní prostředí – jsme otevření názorům / novým nápadům.
• Odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na znalostech a zkušenostech a 15% bonus.
• Flexibilní začátek a konec pracovní doby.
• Možnost práce z domova, 3 x sick days a 5 týdnů dovolené.
• Příspěvek na dovolenou, životní pojištění a další benefity.

POŽADOVANÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI:

Aktivní práce se SAP MM a LE modulem min. 2 roky (prokazatelná znalost nákupního a skladového procesu, opravy IDOCů, zadávání požadavků na změny)
Excel na pokročilé úrovni (s-vyhledat, kontingenční tabulky, když apod.)
Analytické myšlení a práce v SAP jsou klíčové dovednosti pro tuto roli. Zásadní je umět správně číst data a interpretovat je
Zkušenost s prací v Service now výhodou
Pokročilá angličtina B2 – odvaha ke každodenní písemné i ústní komunikace se zahraničními dodavateli
Hledáme posilu, která umí převzít zodpovědnost a vést interní projekty, proaktivně hledá řešení a komunikuje s dalšími týmy

Informace o společnosti, jejím výrobním programu, základních hodnotách, péči o zaměstnance a řadu dalších, naleznete na www.carrier-ref.cz

Informace o pozici

Místo pracoviště

Líbalova 2348/1, 149 00  Praha-Chodov, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.

 

Kontakt

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.
Kateřina Dvořáčková