Hledáte zaměstnání, ve kterém profesionalita, vize budoucnosti, kariérní růst a stabilita jsou hodnoty, které mají reálnou podobu?

Pokud ano, jste na správném místě!

Naší nabídkou pro Vás je americká společnost Carrier Corporation, která ovládá světový trh v oblasti chladících, topných a klimatizačních systémů. Carrier Corporation je součástí světové technologické společnosti United Technologies Company (UTC) působící ve 180 zemích světa, která je průkopníkem v oblastech leteckých, průmyslových, bezpečnostních a chladících technologií.

Pro svoji prodejní, distribuční a servisní divizi Food Retail Distribution - region střední a východní Evropa, hledáme právě Vás – ambiciózní kolegy či kolegyně plné energie:

Nabízíme Vám pozici:

Back Office Administrator- Fakturantk/ka

Náplň práce:

• Zpracování interních, externích nákladů servisních zakázek CZ/SK do SAP;
• Legislativní kontrola dokladu CZ a SK;
• Uzavírání zakázek CZ/SK;
• Zadávání faktur do web. aplikací zákazníků;
• Zpracování vydaných faktur;
• Vytváření požadavku na vrubopis;
• Vytváření opravných daňových dokladů – dobropisů;
• Řešení a zpracování sald dodavatelských faktur CZ a SK;
• Fakturace přímého prodeje materiálu;

Požadujeme:

• Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou;
• Uživatelská znalost MS Office;
• Znalost práce v SAP výhodou;
• Pečlivost, spolehlivost, pohotové jednání;
• Schopnost pracovat v týmu;
• Ochota učit se nové věci;
• Časová flexibilita (zejména v termínech účetních uzávěrek).

Nabízíme:

  • možnost rozvoje kariéry v mezinárodním měřítku
  • inovativní pracovní prostředí – jsme otevření názorům / novým nápadům
  • využití jazyků na každodenní bázi
  • přátelské prostředí
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • možnost práce z domova, sick days
  • příspěvek na dovolenou, životní pojištění a další benefity

Informace o společnosti, jejím výrobním programu, základních hodnotách, péči o zaměstnance a řadu dalších, naleznete na www.carrier-ref.cz

Informace o pozici

Místo pracoviště

Líbalova 2348/1, 149 00  Praha-Chodov, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickdays, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Carrier Refrigeration

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Carrier Refrigeration
Kateřina Adamírová
Lidická 323
266 01  Beroun
Česká republika