Hledáte zaměstnání v dynamicky se rozvíjející mezinárodní společnosti, která je světovou jedničkou v oblasti komerčního chlazení?

Hledáte zaměstnání, ve kterém profesionalita, vize budoucnosti, kariérní růst a stabilita jsou hodnoty, které mají reálnou podobu?

Pokud ano, jste na správném místě!

Naší nabídkou pro Vás je americká společnost Carrier Corporation, která ovládá světový trh v oblasti chladících, topných a klimatizačních systémů. Carrier Corporation je součástí světové technologické společnosti United Technologies Company (UTC) působící ve 180 zemích světa, která je průkopníkem v oblastech leteckých, průmyslových, bezpečnostních a chladících technologií.

Pro svoji dceřinou společnost Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. v Berouně, hledáme právě Vás – ambiciózní kolegy či kolegyně plné energie.
Nabízíme Vám pozici:

HR Back Office Administrator

Jaké budou Vaše zodpovědnosti:

  • Administrativní podpora spojená se životním cyklem zaměstnance ve společnosti (nástup, změny, výstup)
  • Správa personálního systému (WorkDay) - zadávání a údržba dat, zpracování výstupu ze systému / reporting
  • Správa a udržování dalších souvisejících systémů a aplikací
  • Administrativní podpora HR Business Partnerům / HR Specialistům
  • Komunikace zejména s liniovými managery a s ostatními zaměstnanci
  • Spolupráce na souvisejících projektech

Jaké znalosti, schopnosti a dovednosti k tomu budete potřebovat?

  • Zálibu v práci s daty, ideálně zkušenost s jejich zpracováním v systémech a aplikacích
  • Velmi dobrou znalost MS Office a chuť ji zlepšovat
  • Schopnost účinně a konstruktivně komunikovat v českém a anglickém jazyce
  • Pečlivost a pořádkumilovnost
  • Schopnost spolupracovat a dovednost spolupráci si vyžadovat od ostatních
  • Chuť a vůli nalézat řešení

Jak Vám s plněním Vašich úkolů pomůžeme?

  • Proškolíme Vás a vybavíme Vás vším potřebným
  • Budete mít k dispozici tým kolegů ochotných pomoci a poradit

Co vám za práci nabídneme?

  • Pružnou pracovní dobu
  • Závodní stravování
  • Týden dovolené navíc
  • Sick days
  • Příspěvek na dovolenou
  • Příspěvek na životní pojištění, aj.

V případě zájmu o pozici:

Zašlete Váš strukturovaný životopis s uvedením dosavadní praxe, možným termínem nástupu a představou o výši mzdy na níže uvedenou adresu. DĚKUJEME VÁM ZA VÁŠ ZÁJEM.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Lidická 323/18, 266 01  Beroun-Beroun-Závodí, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.
Lenka Jobová
Lidická 323/18
266 01  Beroun-Beroun-Závodí
Česká republika
Telefon: +420 723 035 977